FINANCIELE ZAKEN

Verzekeringen
In onze praktijk zorgen wij liever voor uw gebit, dan dat we veel tijd besteden aan onze financiële administratie.
In sommige gevallen wordt een nota eerst ingediend bij uw zorgverzekeraar. U ontvangt dan alleen een (rest) nota voor de kosten die niet door uw zorgverzekeraar worden vergoed.
Als u geen tandartsverzekering heeft of uw gegevens niet duidelijk zijn dient u gelijk te betalen voor de verrichte werkzaamheden. Dit is mogelijk per pin of contant.

Betalen en INFOMEDICS
Het sturen en innen van de nota’s dragen wij over aan INFOMEDICS. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties.

Wat betekent dit voor u?
De nota van onze behandeling of verrichting ontvangt u van Infomedics.

Op tijd betalen
Vergeet niet om op tijd uw nota te betalen. Dit scheelt u geld en veel ergernis. Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen na notadatum. Lukt het u onverhoopt niet om op tijd aan uw betalingsverplichting te voldoen?
Ga naar www.uwnota.nl

Aanvragen betalingsregeling
Infomedics biedt u de mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen. Voor het aanvragen van een betalingsregeling en informatie over de voorwaarden kunt u contact opnemen met Infomedics.

Niet nagekomen afspraak
Laat ons telefonisch, per email of sms weten als u een gemaakte afspraak niet kunt nakomen:

  • 24 uur van te voren voor afspraken tot 30 min
  • 48 uur van te voren voor afspraken langer dan 30 min

Indien u de afspraak niet op tijd annuleert zal er voor elke 15 min € 30 in rekening worden gebracht.

Wij benutten deze vrijgekomen tijd liever voor het verhelpen van pijnklachten, wat misschien ook ooit bij Uzelf noodzakelijk is.